Blev minst sagt en del shopping igår..

Var ju iväg och shoppade med mami igår. Blev ju en hel del mer än jag tänkt, men allt var nödvändigt. Ehh.. NOT. Blev i alla fall ny mascara, foundation, brunpuder, manikyr-set, ögonbrynsfärgning, underkläder (var tvungen att köpa C-kupa i bh:arna.. Mycket märkligt), 4 olika ansiktsprodukter (nu ska jag äntligen börja ta hand om min hy precis som alla andra). Blev någon ögonkräm, bra sminkborttagning ("bra".. I hope so, för de pengarna jag la ut.. jisses) och allt vad det nu var. Sedan ett par high heels.. Alldeles för höga.. alldeles för somriga men jag kunde inte låta bli. Ni vet hur jag blir när det kommer till heels. Bild kommer!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte lägga upp en bild på underkläderna å high heels´en? :)

2010-03-02 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0