Am I really that interesting?

Hittade detta precis på min brors flickväns blogg:

Idag har jag..

(Snabbinläggen fortsätter, då jag inte hinner så mycket mer...)

..."..."
...suttit och pluggat på Le Café i sturegallerian (nya favvo-stället, kändes dock lite konstigt när det satt ett fika-gäng precis bredvid mig och pratade om Joakim's syster "bloggerskan"-deras ord, inte mina. Funderade på att säga något men lät bli...).
... "..."
..."..."

Ja, vad är det man brukar säga, är det nu jag är stor? Haha, skämt åsido. Men detta händer oftare och oftare nuförtiden och det känns lika wierd varje gång. Am I really that interesting?

Att folk orkar lägga så mycket tid och enegi på att prata om andra. Don't get it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha va? :p vad är det för konstigt att man pratar om folk?

2010-03-05 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0