Årets varmaste dag hittills?

Hej fina ni!

Efter 14 timmars sömn inatt var jag uppe med tuppen imorse. Nja, inte riktigt.. men så pass tidigt att inga andra var vakna i alla fall. Framför allt inte ni svenskar efter en månne vild midsommarafton, som jag för övrigt tidigt bestämde mig för att inte fira här. Just midsommar för mig är något man firar i Sverige. Den svenska sommaren, den svenska maten och de typiska svenska suparlekarna (som hade fått italienarna att slänga sig på marken likt ryktet säger att de gör på fotbollsmatcherna.. haha!)

Hur som helst mötte jag upp min fina vän Edoardo för en promenad genom stan i solen. Gud vad mycket turister det är här nu! Vi åt den fantastiska italienska glassen som hann smälta i den i skuggan 33-gradiga värmen. Då även svetten rann av oss satte vi oss på en uteservering där de har de härliga kylningsmaskinerna så att man får som en liten dos dusch över sig regelbundet. Underbart! Vi bara pratade och pratade i ett par timmar innan det var dags för mig att bege mig hemåt.

Nu ska jag börja packa lite smått. En flytt står på schemat. Dock inte till Sverige..ännu, utan till en annan lägenhet mitt i city. Puss på er!






Kommentarer
Postat av: jenny

var har du köpt dom snygga solglasögonen?

2010-06-26 @ 23:15:01
Postat av: Mandy

Köpte de jättebilligt på Terranova här i Milano. Använder de som slt-och-släng-brillor när jag springer på castings mest :)

2010-06-27 @ 17:44:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hej, skulle verkligen uppskatta lite träningstips då och då. I neeeeeeeed inspiration.

Bröst t ex, har du något bra tips för det? Ryggövningar, mer rumpa, ben.



Uppskattar din blogg :)

2010-06-27 @ 19:23:40
Postat av: snälla?

lite av en negerrumpa du har va?

2010-06-28 @ 09:12:42
Postat av: fia

Vilken fin blogg du har :)

allt bra med dig? :)

Ha de superbra :)

2010-07-01 @ 14:31:18
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: Anna

Vart har du tagit vägen????

2010-07-02 @ 19:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0