Manliga fashion week är här!

Manliga fashion week. Ja vad mer ska man säga? Hollywood igår var ett hav av enbart manliga modeller. Man kände sig som ett barn i en godisaffär. Jag träffade så mycket snygga killar så att det var löjligt. Men självklart dog min kamera innan. Lär dock bli fler träffar så jag får smygfota lite åt er då, haha.

Vi började hur som helst gårdagen med middag ett 30-tal personer. Riktigt trevligt. Därefter begav vi oss vidare i caben mot Cavalli. Var alldeles för mycket folk där så vi stannade inte länge. Blev istället Hollywood som, som sagt, var ett paradis igår. Dessvärre har jag inga bilder från det. Var hemma vid halv sex imorse efter att ha knutit mycket trevliga kontakter.

Bjuder på de få bilder jag hann ta..




Skön matchning. För övrigt var det inte mycket som matchade där inte.. gah italienare


En sötnos från min agentur :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0