Svar på tal till alla era tips och önskemål!

Skriv om kläder och mode och vart du köper dina kläder! tillexempel i vílka affärer hittar du dessa kläder med öppen rygg som du har, skitsnyggt! :D

- Det kan jag absolut börja göra. Varför jag inte skriver speciellt mycket om mode är för att jag inte kan ett skit om det rent ut sagt. Jag följer ytterst sällan trender utan har endast på mig det som jag tycker är snyggt på mig. Men givetvis kan jag börja lägga lite mer tid på klädfrågan. Men nu när jag är i Milano kommer det främst bli shoppingen här som kommer i fokus. Dock finns det ju butiker här jag ofta handlar i, som även finns hemma så det kan nog bli bra ändå.

Du vill ju bara att man ska skriva "åh vad snygg du är", men sanningen är den att jag tycker verkligen inte du ser bra ut och din personlighet är helt platt. Sen har du ju kommentargranskning, vilket är fegt.

- Visst är det trevligt att få lite komplimanger, det kan vi nog alla hålla med om. Men hade det varit komplimanger jag fiskat efter hade jag inte valt att blogga. I bloggvärlden får du räkna med perioder där de kommentarer du får är uppläxning av vilka operationer du borde genomgå för att överhuvudtaget kunna visa dig ute. 

Kommentarsgranskning har jag haft sedan dag 1. Jag ser inte varför jag ska behöva gå omkring och vara orolig de dagar jag inte har någon möjlighet att gå in på min blogg, för att någon idiot ska ha skrivit något elakt om någon i min närhet, vilket har hänt. Människorna i min närhet ska inte behöva lida för att jag bloggar. Det finns även idioter som skriver ut min fullständiga adress och telefonnummer i kommentarsfältet. Men du kanske fortfarande tycker att jag ska skippa kommentarsgranskningen och bjuda på detta?

 snällllllllllla mer träning! tips osv.

-
Mer specifikt! Jag kan mycket om träning för precis hela kroppen. Vad exakt vill du att jag ska skriva om för träning?

Jag tror att om man vill ha kommentarer är det nog viktigt att se till att svara på de kommentarer man faktiskt får. Särskilt när det är frågor och så. Annars tror jag folk tröttnar på att skriva kommentarer...

-
Jag har tagit till mig detta nu och svarar på alla kommentarer jag får!

lite mer om träning o träningstipps vore ju faktiskt kul ;)
och mer modellbilder, så man får se hur dom blir.

- Absolut!
 
lägg ner bloggen!

- Det mest konkreta tipset av dem alla, det tackar jag för. Denna kommenterare döper sig förövrigt alltid till "snälla?" och kommenterar varje inlägg jag skriver. Det kan vara kommentarer som "snälla? har du navelpiercing?" Haha, jag tycker att det är så kul. Du som skriver dessa kommentarer som varje gång ger mig ett litet skratt är hemskt välkommen hit till Italien så ska jag bjuda dig på glass. Du verkar rolig!

Bilden är riktigt vacker. Man blir inspirerad av dig. DU är en stjärna.

- Tusen, tusen tack!

Men anledningen till att vi inte kommenterar vidare är för att du inte svarar på kommentarerna. Jag personligen har kommenterat tre ggr utan svar!

-
Nu gör jag!

Jag har faktiskt precis hittat hit, men jag slängde minsann in en kommentar igår :)

Jag var själv aktiv med bloggandet, men la ner pga att det gick lite väl långt med trakasserier och grejer, fast jag kommer ta upp bloggandet snart igen.

Gillar din positiva inställning. Jag är också en väldigt positiv och framåt tjej och uppskattar när andra kan se lite ljusare på saker och ting.

Och så måste jag tillägga att du är så snygg och har en grym kropp! :)

- Då vet du med andra ord varför jag har valt kommentarsgranskning. Vad roligt med likasinnade läsare! Låt mig veta när du tar upp bloggandet igen så ska jag gå in och kika. Tusen tack för fina ord, det värmer.

Du verkar vara väldigt intelligent och det är kul att läsa om allt du gör så fortsätt på samma sätt, sen är du sjukt snygg också så mycket bilder :)!

- Åh, tack tack tack!

jag tycker du ska fortsätta skriva som du gör, en salig blandning av det mesta :)
skulle ju vara kul med en videoblogg, men förstår om du inte vill, hahah

- Det ska jag göra. Kul att det uppskattas! Ah, nej någon videoblogg blir det inte, förlååt.. haha!


jag saknar dina träningsinlägg :)


- Skriv gärna mer specifikt, vad vill ni träna för något?

Det är jättetråkigt när du inte svarar på kommentarer, det får dig att framstå som lite "Bättre än oss" :/ Annars är du jättebra!


- ... Och det är något jag verkligen inte vill göra. Så det har redan blivit stor ändring på det!

Fortsätt med bloggandet, precis som vanligt. Tänk inte så mycket på dina läsare. Skriv för din egen skull :) Men om jag får påverka innehållet så ser jag gärna lite djupare texter om livsstil och tankar... Men glöm inte bort att det är din blogg ;)

-
Tack för bra råd. Du har helt rätt. Djupare texter om livsstil och tankar kommer liksom per automatik, så de kan du absolut räkna med att de kommer kontinuerligt.

videoblogg

- Njaaaa...

videoblogg, skulle vara kul att se hur du såg ut i rörelse haha! :)

- Haha, jag förstår det! Men då får vi ses över en läsarfika eller något istället, för just videobloggar har jag så svårt för. De blir alltid så krystat och rent av pinsamt. Till och med för de mest inbitna videobloggare.


videoblogg! :) + fina ställen i milano, typ historiska platser, museer, fina gallerior, restauranger och annat som är roligt att veta om milano om man ska dit =)


- En Milano-guide kan jag absolut göra. Bra tips!

Jag gillar dina "djupa" inlägg. Också gärna träningstips, modellbilder, bilder på dina outfits och bara att du skriver vad du hittar på! =)

- Vad bra! Då gillar du med andra ord den här bloggens innehåll, haha! Ska absolut utöka antalet sådana inlägg..

Varför har du massor av hår över ansiktet på alla bilder?

- Jag har det på ett par av mina bilder i min bok, av typ 15 bilder. Så det är långt ifrån alla bilder. Ni ska komma ihåg att bara för att jag lägger upp "modellbilder" här, så betyder det inte att jag kan använda dem professionellt. Vissa av bilderna jag använder har jag inte ens lagt upp ännu exempelvis.

Jag gissar att de som mailar helt enkelt gör det för att dina inlägg är bemötande på ett sådant sätt. Det blir personligt för alla som kan koppla till det, och de som helst vill kommentera vill göra det mer personligt, därav gissar jag övervikten av mail. Men keep up the good work!

- Det stämmer säkerligen. Men ibland kan jag få mail där jag tänker att de lika gärna kan skriva det i bloggen, så blir det enklast för alla - samt de som undrar samma sak. Men kanske beror det på att jag varit dålig på att svara på kommentarer - men bra på att svara på mail. Men nu är det ändring på det. Svarar på alla kommentarer nu!


Du har ett speciellt utseende som verkligen kan bli coolt på bild, inte bara "en vacker blond tjej". Men försök slappna av ditt munparti och inte puta med läpparna, då ser du mycket mer "omedvetet" snygg ut!!


- Tack så hemskt mycket. Jag vet vad du menar, men jag varierar mig väldigt mycket på mina bilder gällande ansiktsuttryck och kroppsuttryck. Dock väljer fotograferna nästan alltid ut bilderna där jag har ett litet plut. Sedan skiljer det sig givetvis på vad bilden vill förmedla. Men jag har ett liten plutmun automatiskt också så framför kameran blir den ofta ännu mer märkbar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med kommentarer till kommenterarna =)

Det verkar verkligen ha lossnat för dig i Milano nu, superroligt! =)

2010-06-18 @ 13:36:37
Postat av: Mandy

Anna: Tack, det är det :)

2010-06-18 @ 14:02:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: M

Jag märker redan en skillnad på det jag skrev om, att du inte svarar på kommentarer. Det tackar jag för :)!! Kram

2010-06-18 @ 17:44:04
Postat av: Rebecca

När kommer du till Sverige och hälsar på? Jag skulle vilja träffa dig, du verkar så himla toppen på alla sätt och vis! Håller med dig om allt du skriver och finner logik i det du skriver. Du skriver mycket mer intresseväckande än storbloggare som Kenza, Blondinbella, Kissie, Foki, Stina-Lee och alla de där. Du framför dina genuina åsikter och tankar.. det uppskattas! :) Gillade också din blogg förut för nåra år sen när det var fler djupa inlägg! Kram

2010-06-20 @ 23:44:23
Postat av: Mandy

Jag låter er veta såfort jag själv vet, för just nu är allt rätt oklart gällande hur min höst ser ut. Tusen tack för fina ord. Det värmer något otroligt och jag vill mer än gärna träffa dig också. Du verkar vara en otroligt varm tjej.

2010-06-21 @ 11:18:23
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Sara

Du verkar kunna en hel del om träning. Läste i tidigare inlägg att du tränar 30 minuter dagligen med olika styrkeövningar, skulle inte du kunna göra ett inlägg om vilka övningar du gör då? Skulle verkligen bli glad om jag kunde få till lite nya och olika övningar för hela kroppen som jag kan göra dagligen.

Hoppas Kram Sara

2010-06-21 @ 12:01:00
Postat av: Mandy

Sara: Börja med att gå in på min kategori "träning" här på bloggen, då jag lagt upp en rad övningar där redan. Sedan får du gärna återkomma och dela med dig av fler träningstips du skulle vilja ha :)

2010-06-21 @ 12:05:51
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Gustav

Bra att du verkar ha uppmärksammat kommentarerna, och det är viktigt att skapa en relation med sina läsare, om det nu är en populär blogg man vill ha. Låt bara inte läsarna ta över och bestämma för mycket ;) Men jag tror inte att det är någon risk, du verkar ha bra koll och gör nog vad som känns bäst för dig. Kör hårt!

2010-06-21 @ 17:22:47
URL: http://gustavclaughton.com
Postat av: L

skulle du inte kunan skriva om hur man tränar rumpan, låren och nederdelen av magen? jag själv vet inga bra övningar för det.

kram :)

2010-06-21 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0