Saga och Anna.

Jag vet inte var jag ska börja. Ni tar studenten idag och det gör ont i mig att jag inte kan vara med och delta på er stora dag. Ni är båda två personer som jag alltid kan räkna med. Ni har alltid ställt upp för mig och varit närvarande på stora dagar i mitt liv, så det gör således ont att inte kunna göra detsamma för er denna gång. Finare tjejer än er finns inte.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni får en oförglömlig dag och att jag snart får träffa er igen. Grattis till er student, mina änglar, och till era fantastiska betyg och kämparanda som jag vet att ni båda besitter utan dess like. Det är en ära att få ha er i mitt liv. Jag älskar er.




All kärlek och lyckönskningar till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0