Platat hela dagen!

Efter castings idag begav jag mig for att traffa en fotograf som kontaktat mig, samt en makeup artist for att satta igang med allt infor dagens test shoot. Vi klickade allihopa direkt och jag har aldrig i hela mitt liv haft sadan frash sminkning. Tanka sig om man anda fick ha sin egen make-up artist varje dag, det vore nagot!

I och med att det ar en valdigt ung fotograf (22 ar) dock en av de grymmaste jag jobbat med, jag menar, vi satte forsta bilden!!! sa var detta verkligen en win-win situation. Han behover mer bilder till sin portfolio, och jag till min. Alltsa gjorde vi bada maximalt vart basta for att resultatet skulle bli perfekt. Det ar inte alltid man kan forvanta sig det fran en test shoot dar man inte betalar som modell, men jag har haft otrolig tur med alla jag platat med hittills. Gang pa gang sa han "madonnaaaaa, ma catzoo ragazza, i want to shoot with only you after this". Det gick rakt in i hjartat.

Jag kan inte vanta tills jag far visa er bilderna. Har fortfarande manga jag inte visat, men ni vet val att ni kan se en del av mina bilder pa min agenturs hemsida. http://futuremodels.it

Ikvall ar det ju Italien - Paraguay. Jag skulle verkligen verkligen behova sova tidigt, men jag tanker inte missa matchen. Sa det blir middag + match med mina vanner, sedan aker jag hem for lite somn innan en massa castings imorgon. Alltid fullt upp pa tisdagar..

Nu ska vi ata lite har. Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: A

Nu är det dags för lite mera träningstips :) Dina tips är otroliga! :) Efter min graviditet lyckades jag gå ner alla kilon utan problem, men lite hade man att träna upp, nu är jag fast och fin igen ;) Men mer tips uppskattas mycket!!

2010-06-14 @ 22:15:55
Postat av: Maria

Cazzo är en svordom men betyder ordagrant kuk :-)

2010-06-16 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0