Nu: gymmet!

Hej hopp!

Vilken mysig kväll det blev! Film och rött vin. Nu har jag precis satt i mig en helt förträfflig bar och skall bege mig mot gymmet för att träna kondition! Ikväll väntar någon stor white party fest som alla skriver om på facebook så ikväll går nog till och med jag ut trots allt, hehe.

...Fast...

På tal om 3 sjukt härliga lediga dagar. Nu efter en lång ledighet i denna bransch fick jag givetvis schemat för morgondagens castings som alla ligger samma tidpunkt - dessutom tidigt på morgonen. Yeeha nu sätter det igång igen. Det känns bra men var det tvunget att göra det dagen efter onsdag (som är mer partydag än självaste helgen) Får se hur det blir med den där jädrans utgången i alla fall. Jag är just nu här för en sak och då vill jag göra det utan baksmälla och påsar under ögonen..




Jag och min lovely bar. Förlåt för de hemska bilderna men jag var nyvaken och måste springa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0