Nu åker jag till Florens!

Godmorgon fina fina ni! Åh jag blir så sjukt tacksam nu när ni kommenterar, som ni märker vill jag bara skriva inlägg efter inlägg då. Tack också för att jag fick så många tips och önskemål om vad ni vill läsa mer av, ska börja ta itu med allt imorgon.

Nu åker jag nämligen till Florens. Eller ja, tåget går om 2 timmar. Jag ska möta upp de andra modellerna som också ska dit från min agentur om en dryg timme. Är såå exalterad! Tar givetvis med mig kameran och hoppas att jag kommer kunna ta en del bilder. Vi åker hem vid 21 ikväll igen så antingen hörs vi ikväll med bilder, eller imorgon. Önska mig lycka till babes!! I need it, haha :)




Lite abercrombie & fitch stuk på dessa bilder, tror därför inte jag kommer kunna använda dem i min bok. Men det gör ingenting - de passar utmärkt till bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till, det kommer säkert gå jättebra!

2010-06-17 @ 09:22:13
Postat av: Mandy

Tusen tack!! :)

2010-06-17 @ 09:34:41
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Massor av lycka till Amanda! :D

2010-06-17 @ 18:18:31
Postat av: Anonym

Du blev skitsnygg på bilden iaf!

2010-06-17 @ 18:44:25
Postat av: Mandy

TACK fina ni!! :)

2010-06-18 @ 00:27:12
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: poplars

hoppas det gick bra! men det tror jag säkert att det gjorde :)

2010-06-18 @ 00:35:04
URL: http://poplars.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0