När man saknar så att det gör ont

http://apubliccity.blogspot.com/2010/06/froken-bergman.html#comments

Jag var precis inne på min bästa vän Carolines blogg. Hon har skrivit ett så fint inlägg om mig som bara får mig att sakna henne ännu, ännu mer. Jag grät den dagen vi skildes åt på busshållsplatsen vid Östermalmstorg för att hon skulle flytta till Barcelona dagen därpå, och jag till Milano 2 månader senare. Och jag kommer gråta en miljon gånger mer den dagen (som jag hoppas är snart) jag får träffa henne igen. Av lycka. Du är underbar Caroline. Tack för att du alltid tror på mig och visar ditt genuina stöd. Allt du gör är beundransvärt. Hela du är ambition och målmedvetenhet personifierad, glöm aldrig det.



Jag längtar tills jag får gå dina visningar igen :))





Hahaha, minns du!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0