Mysig kväll, mysig morgon

Framförhållningen var onekligen inte den bästa igår när jag insåg att jag inte hade speciellt mycket mat hemma. I just den stunden ringde A som jag väntade på och frågade om jag ville att han skulle köpa med sig något att äta. Thank god, I was starving!

Till min lycka såg jag att jag inte har några castings idag för första gången sedan jag kom hit. Detta gäller för alla tjejmodeller så senare ska jag iväg och skaffa gymkort + gymma med en supergullig tjej från min agentur. Det är sk. "modellerbjudande" där så det kostar i princip ingenting för oss modeller att träna om man visar upp sitt composit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ditt liv låter rätt grymt. får gå gratis på gym, krogen, jobbar som modell - ett stort problem är att du har ett fantastiskt pigment så att du är brun! :P

2010-06-21 @ 13:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0