Mitt första jobb!

Imorgon är det alltså dags för mitt första jobb här i Italien. Jag blev bokad för någon vecka sedan, men imorgon är visningarna. Jag har inte riktigt vetat vad jag blivit bokad till, mer än att det är i florens och i slutet av denna vecka. Så när vänner här nere frågat om jag fått något jobb och jag svarat att det är någon show jag ska gå i florens denna vecka har varenda en chockat frågat om det är pitti. Fashion bor inte direkt hos mig så jag har aldrig ens hört talats om det förut. Men tydligen är det något varenda fashionista och person inom branschen åker på som håller på några dagar denna vecka varje år. Trodde aldrig det var det jag skulle gå, utan när de sa pitti kontrade jag med att det förmodligen är någon liten lokalvisning ute på vishan. Men icke! Stolt stoltare stoltast är jag just nu. Nu gäller det bara att fokusera på att inte snubbla.. ;)



Var och hämtade biljetterna och fick detaljer om tider, lön (woho!) et cetera på agenutren idag.

Kommentarer
Postat av: poplars

gud vad kul för dig!



skitsnygga bilder du la upp i föregående inlägg btw :)

2010-06-16 @ 17:07:34
URL: http://poplars.devote.se
Postat av: Anonym

varför kommenterade du inte det du skrev igår? vad tyckte du om våra åsikter. du skiter ju rent ut sagt i våra kommentarer så varför ska vi kommentera?!

2010-06-16 @ 17:12:05
Postat av: Mandy

Poplars: Tack! =)



Anonym: Är dagen slut än eller? Jag tar det successivt, lade igår upp två bilder från en plåtning och idag kommer ytterligare bilder upp - vilket flera frågade om. Sedan kommer mer djupa inlägg som andra bad om. Jag kommer kommentera och bekräfta precis alla önskemål ni bett om, men sa inte att jag skulle göra det i inlägget direkt efter då det fortfarande är läsare som kommenterar inlägget och alltså inte hunnit läsa det förrän nu.

2010-06-16 @ 17:16:59
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: jenny

vad kul!

skulle du inte kunna tipsa lite om italiensk musik, både sånt som du gillar och sånt som är populärt där nu? :)

2010-06-16 @ 18:48:06
Postat av: Mandy

Jenny: Absolut! Jag har inte stenkoll, men lite av vad som spelas på radio samt på klubbarna har jag koll på :)

2010-06-16 @ 19:34:43
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

man borde kunna trycka "like" för det här inlägget var verkligen "like" !!! :P

2010-06-16 @ 23:55:02
Postat av: Anonym

Var kommer hatten ifrån?

2010-06-17 @ 21:11:31
Postat av: Mandy

Anonym: Hatten är köpt här nere i milano från ett marknadsstånd bara, love it :)

2010-06-18 @ 00:13:24
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0