Lugna söndag

Hej!

Lugna, härliga söndag. Här i Italien blir söndagarna onekligen en vilodag utan dess like i och med att i princip allt är stängt. I början fick jag panik då de dötrista söndagarna stod innanför dörren. Då var framförhållningen ett faktum, i och med att jag utan införskaffning av mat på lördagen stod utan näring på söndagen. Det har hänt mer än en gång.. blä.

Idag har dagen ägnats åt ett varmt bad, fotboll, läsning ur Andreas Carlssons Live to win som jag för övrigt varmt kan rekommendera för er som vill inspireras till att våga följa era drömmar, skickat iväg lite viktiga mail och framför allt skypat med bästa, bästa Ebba. Det är få förunnat att älska en vän så som jag älskar denna tjej. Man ska värdera de vänner högt som endast får en att må bra. Det är aldrig fråga om varesig konkurrens, backstabbing eller andra tråkigheter som är så vanliga bland tjejkompisar.

Nu på kvällskvisten väntar lite mysigt besök. Dessförrinnan måste jag dock städa lite. Här är jag väldigt noga med att alltid försöka ha det rent och fint. Hörde du det mamma?



En liten bit av bästa Ebbson och jag förra midsommaraftonen som jag aldrig glömmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0