Jag har underbara läsare!

Kommentarer likt denna nedan får mig att aldrig vilja släppa taget om er. Det gömmer sig helt fantastiska läsare bakom dataskärmen och från och med nu ska jag verkligen försöka fokusera på er som vill mig väl och finner min blogg inspirerande. Det skulle vara helt fantastiskt att få chansen att träffa er under en läsarfika. Jag ska absolut se över det med er då jag är på hemmaplan igen. Många kramar till er, och en extra varm kram till Rebecca.


Rebecca
När kommer du till Sverige och hälsar på? Jag skulle vilja träffa dig, du verkar så himla toppen på alla sätt och vis! Håller med dig om allt du skriver och finner logik i det du skriver. Du skriver mycket mer intresseväckande än storbloggare som Kenza, Blondinbella, Kissie, Foki, Stina-Lee och alla de där. Du framför dina genuina åsikter och tankar.. det uppskattas! :) Gillade också din blogg förut för nåra år sen när det var fler djupa inlägg! Kram

Kommentarer
Postat av: ännu ett svar

hej, jag som skrev att jag vill läsa mer om träning och du frågade om mer specifikt svar. det skulle vara intressant att följa dig i din träning, någon typ av träningsschema, samt gärna ännu fler av dina toppenövningar att göra hemma! kanske en indelning typ att du en dag visar dina bästa övningar för magen, en annan de bästa för benen och en annan kanske du fokuserar på armarna. eller något sådant, vad vet jag. det skulle uppskattas mycket och, att döma av en del kommentarer du får, av fler än bara mig! kram

2010-06-21 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0