Ge mig tips!

Först och främst: Ni är, tro det eller ej, många som läser den här bloggen. Ni är många som mailar, även om det går i perioder. Ni är alltid många som mailar via facebook och berömmer mig för bloggen. Men ni är för få som kommenterar där det egentligen är självklart att ni ska kommentera. Nämligen här. Ibland tror jag att statistiken omöjligt kan stämma och att det i själva verket är min mamma som går in här.. and that's it. Det är supertråkigt att blogga till en allmänhet som läser men inte ger någonting tillbaka. Jag tappar liksom lusten. Det krävs så lite som en liten kommentar från er för att min blogglust ska komma tillbaka starkare än någonsin. Till och med spam om era bloggar är bättre än detta. Förstår ni då hur illa det är?

Så, mina vänner och trogna läsare. Jag ber er nu, ni alla som faktiskt ser min blogg som ett positivt inslag i vardagen - att fälla en kommentar där ni tipsar mig om vad ni vill att jag ska skriva om, vad jag kanske ska börja skriva om som jag gjorde förr eller kanske något helt nytt ni önskar att jag börjar med. Ordet är ert nu och jag lovar er att bekräfta allt ni önskar på något sätt.

- Och ja, jag är så desperat efter er delaktighet som jag verkar.


En av mina favoritbilder från Como förra veckan.

Kommentarer
Postat av: Cicki Öhrman

Skriv om kläder och mode och vart du köper dina kläder! tillexempel i vílka affärer hittar du dessa kläder med öppen rygg som du har, skitsnyggt! :D

2010-06-15 @ 00:32:27
Postat av: Frida

Du vill ju bara att man ska skriva "åh vad snygg du är", men sanningen är den att jag tycker verkligen inte du ser bra ut och din personlighet är helt platt. Sen har du ju kommentargranskning, vilket är fegt.

2010-06-15 @ 00:46:56
Postat av: matilda

snällllllllllla mer träning! tips osv.

2010-06-15 @ 06:48:49
Postat av: Maria

Jag tror att om man vill ha kommentarer är det nog viktigt att se till att svara på de kommentarer man faktiskt får. Särskilt när det är frågor och så. Annars tror jag folk tröttnar på att skriva kommentarer...

2010-06-15 @ 08:02:12
Postat av: Hedvig

lite mer om träning o träningstipps vore ju faktiskt kul ;)

och mer modellbilder, så man får se hur dom blir.

2010-06-15 @ 08:26:09
URL: http://heddaaa.blogg.se/
Postat av: snälla?

lägg ner bloggen!

2010-06-15 @ 08:37:52
Postat av: Lovisa

Bilden är riktigt vacker. Man blir inspirerad av dig. DU är en stjärna.

2010-06-15 @ 08:41:59
URL: http://ldancer.blogg.se/
Postat av: sara

Men anledningen till att vi inte kommenterar vidare är för att du inte svarar på kommentarerna. Jag personligen har kommenterat tre ggr utan svar!

2010-06-15 @ 11:04:37
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Jag har faktiskt precis hittat hit, men jag slängde minsann in en kommentar igår :)



Jag var själv aktiv med bloggandet, men la ner pga att det gick lite väl långt med trakasserier och grejer, fast jag kommer ta upp bloggandet snart igen.



Gillar din positiva inställning. Jag är också en väldigt positiv och framåt tjej och uppskattar när andra kan se lite ljusare på saker och ting.



Och så måste jag tillägga att du är så snygg och har en grym kropp! :)

2010-06-15 @ 11:39:21
URL: http://alexiiaa.blogg.se/
Postat av: AB

Du verkar vara väldigt intelligent och det är kul att läsa om allt du gör så fortsätt på samma sätt, sen är du sjukt snygg också så mycket bilder :)!

2010-06-15 @ 11:50:02
Postat av: poplars

jag tycker du ska fortsätta skriva som du gör, en salig blandning av det mesta :)

skulle ju vara kul med en videoblogg, men förstår om du inte vill, hahah

2010-06-15 @ 12:02:37
URL: http://poplars.devote.se
Postat av: Amanda

jag saknar dina träningsinlägg :)

2010-06-15 @ 13:55:14
Postat av: M

Det är jättetråkigt när du inte svarar på kommentarer, det får dig att framstå som lite "Bättre än oss" :/ Annars är du jättebra!

2010-06-15 @ 17:04:51
Postat av: Gustav C

Fortsätt med bloggandet, precis som vanligt. Tänk inte så mycket på dina läsare. Skriv för din egen skull :) Men om jag får påverka innehållet så ser jag gärna lite djupare texter om livsstil och tankar... Men glöm inte bort att det är din blogg ;)

2010-06-15 @ 17:08:05
URL: http://www.gustavclaughton.com
Postat av: Anonym

videoblogg

2010-06-15 @ 18:32:54
Postat av: Anonym

videoblogg, skulle vara kul att se hur du såg ut i rörelse haha! :)

2010-06-15 @ 19:15:33
Postat av: klara

videoblogg! :) + fina ställen i milano, typ historiska platser, museer, fina gallerior, restauranger och annat som är roligt att veta om milano om man ska dit =)

2010-06-15 @ 20:54:10
Postat av: Anna

Jag gillar dina "djupa" inlägg. Också gärna träningstips, modellbilder, bilder på dina outfits och bara att du skriver vad du hittar på! =)

2010-06-15 @ 22:35:32
Postat av: Cathrine

Varför har du massor av hår över ansiktet på alla bilder?

2010-06-16 @ 16:26:04
Postat av: Challe

Jag gissar att de som mailar helt enkelt gör det för att dina inlägg är bemötande på ett sådant sätt. Det blir personligt för alla som kan koppla till det, och de som helst vill kommentera vill göra det mer personligt, därav gissar jag övervikten av mail. Men keep up the good work!

2010-06-16 @ 22:37:45
URL: http://skrivinspiration.blogspot.com
Postat av: Anna

Du har ett speciellt utseende som verkligen kan bli coolt på bild, inte bara "en vacker blond tjej". Men försök slappna av ditt munparti och inte puta med läpparna, då ser du mycket mer "omedvetet" snygg ut!!

2010-06-17 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0