797 bilder

Har suttit uppe och tittat igenom mina 797 bilder jag blivit taggad i på facebook. Så mycket minnen. Så mycket kärlek. Så mycket betydelsefulla personer. Så många galna utekvällar. Så många dagar som jag aldrig kommer glömma. Så många människor som jag idag inte har kontakt med, fastän vi lovade varandra att aldrig förlora kontakten. Så många människor jag kommer ha vid min sida en lång tid framöver. Så många skratt. Jag kommer påmig själv med att jag ler och har glittrande ögon på nästan varje bild. Det har varit ett par riktigt bra år. Jag hoppas att det fortsätter i samma takt. Lycka kan man inte ta för givet, så uppskatta den då du upplever den.

En bild säger verkligen mer än tusen ord. Nu ska jag drömma och lagra dessa minnen inom mig, för en andra gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0