Update om mitt tillstand

Forlat for den tillsynes dramatiska rubriken, men jag var bara tvungen.

Jag har bara blivit varre under dagen och kan overhuvudtaget varken ata eller dricka. Det kan nog vara forsta gangen i mitt liv jag endast med nod och nappe overhuvudtaget ens far ner vatten. Med risk for att lata som ett litet barn nu, maste jag dock delge er att jag alltid fatt hora av mina foraldrar och andra manniskor i min omgivning att jag ar valdigt smarttalig och aldrig klagar over smarta. Idag grat jag for att jag hade sa ont och min hoga feber skrammer mig. Likasa halsen. Framfor allt halsen. Jag ar ett oronbarn, inget halsbarn, jag blir livradd nar jag inte kan svalja for att det gor sa ont och mina halsmandlar kanns som tva golfbollar.

Hur som helst ar jag nu sa forbaskat lycklig i och med att lagenheten jag hyr ags av.. ja vada? En doktor som jag alltsa bor tillsammans med. (Hon ar 29 och tjej sa fa inga kinky tankar nu tjejer) Det tog henne 5 min att ge mig antibiotika och anti-inflammatorisk medicin, sa jag slipper ga till sjukhuset. Min hals ar tydligen sa fucked up igen att hon kunde se att det ar halsfluss jag akt pa igen. 2a gangen under loppet av en manad jag ater antibiotika. Faaaan Amanda, jag som SKA ga till gymmet. Faaaan..... 

Kommentarer
Postat av: Therese

Fy då, krya på dig!

2010-07-14 @ 11:23:36
URL: http://www.nattstad.se/thessang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0