Lovely Milan

Just nu njuter jag av Milano som när det är som bäst. Jag åkte tillsammans med några killkompisar och brasilianska tjejer till en stor pool mitt i Milano idag där vi njöt av den stekande eftermiddagssolen. Därefter blev det aperitivo och nu blev jag precis hemskjutsad för att göra mig iordning och sedan väntar utgång!

Det var länge sedan jag gick ut i Milano nu så det ska bli helt sjukt roligt. Länge sedan jag var så taggad. Att jag går ut med de skönaste killarna också (de jag var i Milano Marittima med) gör allt ännu roligare. Gah, vad bra detta kommer bli!

Jag tar med mig kameran så lägger jag upp bilderna imorgon. Nu måste jag hoppa in i duschen. Jag älskar Milano!! Puss på er.



Fick en kommentar där en läsare frågade hur länge jag varit här nu. Svaret på det är 5 månader. Och de har varit de bästa månaderna i mitt liv. Tveklöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0