Kvinnorna i mitt liv!

http://apubliccity.blogspot.com/2010/07/skype-med-min-prinsessa.html#comments 
Ett inlagg min fina, underbara skatt Caroline skrev om mig pa sin blogg. Och om nagon undrar, brollop ar nagot hon helt enkelt inte riktigt kan slappa. Konstigt med tanke pa hennes satt att fullkomligt kora over man. I like it though.. ;) Se och lar av denna dam mina vanner.

Idag har jag fatt aran att skypa med kvinnorna i mitt liv. Caroline och Ebba. Och min underbara mami forstas. Dagen som borjade skit kanns faktiskt valdigt harmonisk just nu, nast intill fridfull. Jag njuter av att fa omges av fantastiska manniskor. Att fa ha 2 vanner som jag alskar som om de vore mina egna systrar.. Det ar fa forunnat och jag tar verkligen vara pa det. Nu ska jag antligen ta tag i att packa upp min resvaska efter flytten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0