Just spent 2 hours at the gym!

Traningsnarkoman som jag ar trotsade jag an en gang den 40-gradiga varmen och begav mig till gymmet. Jag blir alltid radd for mig sjalv nar jag tranar. Da jag borde lagga av, dra ner pa hastigheten (pa rullbandet exempelvis) sa ska jag alltid testa mig sjalv - lagga pa fler minuter och hogre hastighet. Ar jag inte slutkord efterat kanner jag mig vardelos. Det ar sa sjukt som det later. Och det komiska ar ju att det inte handlar om resultaten jag vill na, utan jag vill egentligen inte forandra nagonting pa utsidan alls. Det hela handlar bara om att jag tavlar mot mig sjalv safort det kommer till traning och slar jag inte mitt foregaende resultat blir jag galen, haha. Nu har jag hur som helst precis tagit en lang dusch och fatt i mig middag. Hors om en stuns igen!

 PS! Sitter pa macen har i lagenheten nu dar de svenska bokstaverna inte finns. Darav denna sorja, haha. Men jag varvar lite. Passar pa att anvanda denna en del sa jag slipper anvanda upp mina internettimmar. Pa denna ar det endless, ah! Det har jag inte varit bortskamd med inte.

Kommentarer
Postat av: marcarolo

å = alt och a

ä = alt och u och sedan a

ö = alt och u och sedan o

2010-07-06 @ 13:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0