Italienare...

Hemma fran castingen! Detta var en annorlunda casting av flera olika anledningar. Forst och framst forstod jag detta pa grund av min bokares satt att skriva pa castingmailet:
DIFFERENT EDITORIAL AND CATALOG GO THERE BEAUTIFULL WITH GOOD ATTITUDE

***
Inte nog med det sa mottes jag av denna skylt val pa plats:
CIPRIANI CASTING from 4.pm to 6.pm
Don't waste your and my time! If you are a beginner or not ready for my jobs please go home! It's hot!!!



Med andra ord forstod jag ganska snabbt att dessa kunder inte var att leka med. Nagra tjejer jag kanner kom och sa att det bara ar att ga hem for oss som faktiskt ar beginenrs (jag med min manad pa nacken var val farskaste new facet dar av dem alla.) Trots det heta samtalsamnet att Cipriani ska ha fragat tjejer som kom in vad de overhuvudtaget gjorde dar, hur de kan ha sitt har pa ett visst satt eller hur de vagade komma dit med en sa dalig bok blev jag annu mer taggad att vanta den timme det kom att ta. Typiskt mig.
Det roliga var dock att nar jag val fick komma in tittade han igenom min bok hela 3 ggr om och verkade onekligen tycka om det han sag. Han onskade darling (mig) en trevlig dag och jag kunde ga darifran ratt rakryggad och med ett leende pa lapparna. 
I min hjarna hade jag istallet funderat ut hur jag skulle formulera mig gallande varfor jag inte har en full bok, men anda inte ar en nyborjare. Ganska knepigt for ovrigt. Sa det var en himla tur att jag slapp gora det!



Kommentarer
Postat av: poplars

kul att det går bra för dig! :)

2010-07-06 @ 20:18:33
URL: http://poplars.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0