High on life

Jag ar sa glad! Ikvall har det bokats flygbiljetter som far mig att skutta av gladje. Viktigaste datumet av allt just nu:

26e augusti kommer en viss froken hem. Hur lange jag stannar vet jag annu inte, men tillrackligt lange for att jag ska hinna njuuuuta!

Sa nu har jag sa forbaskat mycket roligt att se fram emot. Om jag mar battre imorgon sa aker vi till St tropez over helgen. Mina underbara foraldrar kommer pa onsdag!! De stannar hela 9 dagar och vi ska aka pa en massa utflykter, bada och sola! - Och framfor aaaaallt, ata gott! Jesus det blir man inte bortskamd med nar man bor ensam.

Den 2a augusti kommer min fina van Rebecka ner hit. Den 3e augusti aker vi namligen tillsammans med mina vanner har nere till Sardinien for sol, bad och party i 11 dagar innan det bar av till Milano igen.

Sedan stannar jag i Milano ett par natter och darefter aker jag en vecka och halsar pa nagon som far det att pirra i hela magen. Ska bli fantastiskt skont med annu mer semester!

Sedan aker jag direkt darifran hem till Stockholm den 26e augusti, iiiih!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom du in på din utbildning? Eller ska du inte börja plugga i höst?

2010-07-16 @ 00:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0