Helgen tillbringas var??

Gahh jag har lite smatt panik for tillfallet. Det ar 40 graders varme i Milano och ingen vill vara kvar har. Sa fort man far chansen att sticka till havet tar man den pa en tiondels sekund. Aldrig har jag saknat kyla sa mycket. 

Hur som helst har jag nu rakat lova bort mig till alldeles for manga olika alternativ. Allt for att egentligen sakra min plats att inte behova smalta bort i Milanos varme denna helg. Nu ar det ju da lite problematiskt da jag tait upp platser pa alla helgens utflykter. *ops* Haha nej men skamt asido, det blir till att bestamma mig nu. Aker gor vi dock inte forran imorgon, vart jag an valjer att aka, sa ikvall lar det bli utgang!
Btw, var nyss pa castings och ar det inte underbart att italienarna valjer att strejka under hogsasong och varmebolja. Inga tunnelbanor, bussar eller sparvagnar gar och jag fick ta mitt pick och pack och ga till i alla fall en casting. Nu rinner svetten om mig och det ar dags for dagens andra dusch. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0