Going to St tropez, back on sunday!

Efter många om och men blir jag just i detta nu upphämtad av några killkompisar för att sticka till St tropez över helgen. Jag äter ju fortfarande antibiotika, men jag tror inte jag blir bättre av att ligga ensam en helg i en lägenhet som håller 35 grader (jag skojar inte) .. jag har vidare ingen mat hemma och vi alla vet att jag inte är den som ställer mig och lagar nyttig sådan heller. Jag tror att havet och god mat kan vara bra för mig ett par dagar. Vi ses på söndag. Tar givetvis med mig kameran! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej amanda. jag måste fråga dig en sak. om man är 16-17 går det att komma in på klubben iaf då? några tips?

2010-07-17 @ 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0