Back in Milan!

... Eller ja, egentligen kom vi ju tillbaka igår. Helgen var sjuk och roligaste på jag vet inte hur länge. Gänget jag åkte med var helt makalösa och jag ville verkligen inte tllbaka till Milano. Därför stannade vi i alla fall en dag längre än planerat.

Den starka aircondition i bilen påväg hem har dock inte helt otippat gjort mig sådär dundersjuk som jag var för en månad sedan på grund av samma anledning. Jag är verkligen überkänslig för minsta lilla aircondition under en längre tid.

Jag har ingen ork alls till att vara inne på datorn, än mindre blogga. Så alla bilder kommer såfort jag känner mig bättre. Nu ska jag försöka vila lite med svetten rinnandes över precis hela kroppen.

Gud, hör du mig?! Jag. Vill. Ha. Kyla. (Snälla hata mig inte, men Milano med sina 40 grader utan vatten, vindar och bara smog är ett helvete. Ni måste tro mig.)



Milano Marittima (ligger nära Bologna, alltså inte Milano som man kan tro av namnet att döma) var en dröm!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0