Utan mina vänner är jag ingenting.

Opersonligt kan tyckas men jag vill tillägna ett inlägg till alla ni som kom igår och gjorde kvällen till den bästa möjliga. Framför allt mina bästa tjejer som alltid är några att räkna med när jag ställer till med någon ny trött drinkbjudning, haha. Ni kommer alltid med det största leendet på läpparna och partyhumöret på topp. Ni vet precis vilka ni är och jag är SÅ tacksam för att ni gjorde allt slit inför gårdagens event hundra gånger värt.

Nu ska lilla jag sova så jag orkar med morgondagen. Gud vad det inte känns som lördag idag. Alltid brukar jag vara ute och slira på helgen. Är jag hemma är det soffligg och film till 110% men ingetdera har jag ägnat mig åt ikväll. Fix inför morgondagen har allt snarare bestått av. Nu känner jag mig redo inför att beskådas på podiet. 10 timmars sömn, sen så!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0