tisdag

Hej på er!

Åh vad det är skönt att vara lite ledig. Mindre skönt är det dock att jag går med en slags förkylning med världens rossligaste hosta och på nätterna har jag feber. Men jag känner mig ändå hyffsat pigg på dagarna. Bäst är nog i alla fall att jag håller mig inne ett bra tag idag så att det inte blir värre. Vill. Inte. Bli. Sjuk.

Dags för lunch med papi och sen ska jag nog ändå försöka komma ut och hjälpa min elev med matten. Från IG till VG. Nu siktar vi på MVG! Woho!

Senare ikväll blir det nog bio eller filmkväll som sist skulle jag tro.. :) (Inte med min lille matte-elev bör nog tilläggas, haha!)

Vi hörs om en stund mina fina läsare!


Bara jag som längtar till våren? Den känns betydligt närmare än sommaren om inte annat..

Kommentarer
Postat av: E

OM jag längtar till våren :) Nedräkning nu, inte många månader kvar.

2010-01-26 @ 16:52:34
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0