Tapas

Godmorgon!

Har försökt lägga upp bilder ett bra tag nu men det går dessvärre inte. Nu är det dags att åka till jobbet så jag får slänga upp dem när jag slutat istället. Runt tre skulle jag tro att det blir.

Gårdagen var väldigt trevlig. Mötte Ebba vid åtta på ett tapasställe på Kungsholmen där jag bokat bord. Det blev en massa goda små rätter och vin till det. Hur mysigt som helst. Lite senare kom även V förbi och gjorde allt ännu mysigare :) Efter att ha följt Ebba till stationen gick vi hem till honom.

Vi hörs när jag slutat idag. Då ska jag även avslöja något väldigt roligt som händer på lördag. Puss och kram!


Slänger in en bild tagen för någon vecka sen istället, då jag inte kan ladda upp nya för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0