Superdupertjejen

Hej darlings!

Jag tog precis en liten nap som satt mycket fint. Nu har jag planerat kvällen med tjejerna och ska snart hoppa in i duschen. Den här kvällen kommer nog bli superduperstrålande för jag är på superhumör! Haha, fråga mig inte varför..

Men först blir det Let's dance med min vackra mor. Ett av få underhållningsprogram jag faktisk tycker om. Men det är väl för att jag själv är dansare. Dock dansar jag ju inte sådan dans hmm... Jaja, huruvida det är roliga "kändisar" med eller inte har jag dock inte den blekaste om. Det återstår att se!

Idag på dagen hade jag inte så mycket för mig förutom all träning, så jag tog en tia åt att fota mitt söta anlete. Ett hjärta till er fick det bli också. How Sweet I am..



Kommentarer
Postat av: Cilla

Söta du!

Tryck inte ihop dina bröst, du är både vackrare och smakligare än så!

Tack för en mysig, inspirerande och fin blogg.

2010-01-09 @ 10:20:45
Postat av: Lisa

Sry, men jag måste verkligen ställa denna fråga. Har du gjort bröstförstoring? :o

2010-01-11 @ 12:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0