Strip chair

Gääsp.. Nyss fått i mig frukost. Nu sitter jag och lyssnar på Eros Ramazzotti och laddar upp för dagen. Först ut är det jobb som gäller och därefter ska jag åka hem en vända innan jag ska möta Signe för att gå på ett strip chair - pass på Balance. Det är första gången jag går på ett sådant pass men jag har en känsla av att det lär passa mig som handen i handsken. Under alla mina år som dansare har jag dansat en hel del med och på stolar vilket helt klart är en favorit.

BALANCE STRIP CHAIR
Dansklassen för dig som vill utmana både fysik och inre begränsningar med ohämmad koreografi. Med inspirationen tagen från varietédans med stolar till den senaste klubbmusiken skapar vår instruktör en unik träningsform. Klassen har intensiteten i behåll från traditionell aerobics för ökad kondition och smidighet och gör dig redo för helgens dansgolv.

Har ni varit på strip chair någon gång? Vad tyckte ni om det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååh, rolig träning :) Du kommer att äga darling!

2010-01-14 @ 11:07:34
URL: http://lifestylebyemelie.com
Postat av: emma

snygg header =)

2010-01-14 @ 13:10:59
URL: http://delicious89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0