Söndagsmys

Med risk för att låta som att jag befinner mig mitt i en drömvärld, måste jag påpeka att efter i fredags då jag hade en av de roligaste kvällarna på väldigt länge, hade jag igår en av de mysigaste kvällarna på mycket länge. Det blev rödvin, tända ljus, film och en massa kramar. En perfekt söndag med andra ord. Och imorse vaknade jag alldeles varm i kroppen och med ett stort leende på läpparna. Himla bra 2010 startat då. Och bättre blir det sannerligen! :)



Bättre bilder än såhär hann jag dessvärre inte ta igår.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Myyyys ;)

2010-01-25 @ 13:40:15
URL: http://lifestylebyemelie.com
Postat av: S.

En fråga bara :)

e de med en kille som börjar på J??



snälla svara bara ja eller nej.

2010-01-27 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0