Skärpning!

Gaaah !! Jag vet inte huuur många kommentarer jag fått den sneaste tiden om Hur kan du ha bh till ett sånt linne. Det trodde jag veeerkligen inte om dig!!! eller Kan du inte trycka ihop brösten liiiiiiite till eller klassikern Tröttsamt att du alltid står från samma vinkel på alla bilder!!

Och nu är det såhär mina fina läsare som garanterat ser ut som Adriana Lima hela bunten (not)med sjuttioelva olika vinklar där ni säkert ser ut som rena rama fotomodellen ur varje och ni har klockrena outfits vart ni än går. Hur som helst. Vad jag sätter på mig, hur jag ser ut eller vad jag har för pose framför kameran är väl för FAN upp till mig att avgöra så länge jag inte skadar någon annan?

Jag skadar absolut ingen med mina bilder. Och det är inte förrän den dag jag exempelvis har tshirts med tryck om att jag hatar feta människor, eller en bild på Bin ladin där det står att han är gud (två exempel som visserligen aldrig kommer ske) som ni med rättvisa får trycka ner mig som ni faktiskt gör med era kommentarer.

Ni får helt enkelt acceptera mig som den jag är om ni ska fortsätta läsa den här bloggen. Jag har inte alltid klockrena outfits och enligt mig själv ser jag inte lika bra ut från någon annan vinkel. När jag skulle sätta på mig outfiten med det röda linnet i förr går så grät jag nästan för att jag tyckte att allt jag hade i garderoben såg förjävligt ut på och jag ville för mitt liv inte ha axelbandslös bh då det är det mest obekväma jag vet. Men jag ville verkligen ha det där linnet. Så jag sket i "regeln" om att man inte ska ha en sådan bh till ett sådant linne och tänkte istället att nu kan jag vara bekväm i det jag har på mig. Något jag trodde var det viktigaste.

Ni kallar mig ytlig men ni tar fan priset med hästlängder. Vill ni inte ha den värld vi lever i idag där man knappt kan hitta någon som faktiskt är nöjd med sitt yttre, ska ni fan inte vara med och skapa det helvetet ingen av oss egentligen vill leva i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

surpuppa.

2010-01-11 @ 12:39:47
Postat av: Mia

Jag förstår inte varför man läser bloggar när man bara ska klaga. Du är jättefin, inget fel på dina kläder (snarare skisnygga!) och jag tänkte inte ens på bhn under linnet. Jag förstår dig, vem vill gå ut och dansa i bh utan axelband?



Ta inte åt dig du och din blogg är grym!

2010-01-11 @ 12:59:42
Postat av: Jenny Kring

eh jag tycker du ser bra ut på alla dina bilder :) det e bara avundsjuka människor som kommenterar elaka kommentarer.



kram jenny

2010-01-11 @ 13:58:41
URL: http://jennykring.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vad trodde du själv, det måste funnits med i tanken att du skulle få kommentarer när du tryckte ihop brösten på det viset. Vissa kommentarer var snällt formulerade också, att du ser bättre ut utan att göra så. Ta till dig av feedbacken som du håller med om och den andra tycker jag att du ska skita fullständigt i. som andra sagt tidigare så är nog många avis, men en del vill dig nog bara väl.

2010-01-11 @ 17:27:20
Postat av: Anonym

Anledningen till att folk kommenterar det är för att du har aldrig gjort så tidigare på dina bilder, nu de senaste inläggen ser det verkligen ut som att du trycker upp brösten. Jag blev själv jätte förvånad att du helt plötsligt börjat göra det? och är det inte pinsamt att lägga upp en bild där man ser att du gör det? du kan ju iaf klippa bort nedre delen av bilden så kanske folk bara tror att det är push up bh. När du lägger upp bilder där det syns så tydligt att du trycker upp med armarna är det faktiskt provocerande. Det är ju trots allt din blogg och du får väl se ut hur du vill på dina bilder men jag tycker inte det är så konstigt att folk lägger märke till det när det är så uppenbart.

2010-01-11 @ 20:01:04
Postat av: Anonym

Anledningen till att folk kommenterar det är för att du har aldrig gjort så tidigare på dina bilder, nu de senaste inläggen ser det verkligen ut som att du trycker upp brösten. Jag blev själv jätte förvånad att du helt plötsligt börjat göra det? och är det inte pinsamt att lägga upp en bild där man ser att du gör det? du kan ju iaf klippa bort nedre delen av bilden så kanske folk bara tror att det är push up bh. När du lägger upp bilder där det syns så tydligt att du trycker upp med armarna är det faktiskt provocerande. Det är ju trots allt din blogg och du får väl se ut hur du vill på dina bilder men jag tycker inte det är så konstigt att folk lägger märke till det när det är så uppenbart.

2010-01-11 @ 20:01:45
Postat av: E

Jag brukar inte ofta kommentera, men det där var så jävla bra sagt. Jag är van vid att du säger saker på rätt sätt, men det här tar priset. Go mandy!

2010-01-12 @ 20:48:44
URL: http://picturing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0