Sjuk..

Ohh jag blir så trött! Jag har gått med halsont, lite feber och världens rossligaste hosta nu i några dagar. Det går verkligen upp och ner med förkylningen men just nu mår jag under all kritik. Jag fryser och svettas om vartannat och det känns som att jag ska hosta upp mina lungor vid varje hostattack. Men säg någon som inte är sjuk nu..

Planerna ikväll hade varit att träffa Emelie och sen åka hem till V. Men vi sparar det till helgen då jag har bestämt att jag ska må bra imorgon. Istället åkte jag direkt hem, slängde mig i soffan med en massa filtar tillsammans med en stor sallad och Sex and the city. Det är alltså här jag kommer ligga resten av dagen och kvällen. Jag ska försöka få ork till att underhålla er under kvällen också :)


Går aldrig att sminka bort trötta ögon pga sjukdom, men igår såg jag betydligt piggare ut än idag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Signe

Å inget stripchair heller =(

Vi skjuter på det en vecka till, eller vad säger du?

2010-01-28 @ 16:58:59
URL: http://signebjornholdt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0