På jobbet

Hej på er!

Jobb idag fram till 15 ungefär. Jag är lite trött idag då jag pratade med herr Alex liite för länge igår. Men men, så går det när man har mycket att ta igen. Vi får se om den lille pojkspolingen vågar sig förbi mitt jobb innan han styr kosan mot varmare breddgrader. Jo tack, det hade jag gärna också gjort. Nu är jag trött på snön!

Annars är listan inför fredag redan nu lång, lång. Och jag rekommenderar er verkligen att komma i tid (dvs kl 23) den här gången då vi kommer spärra av övervåningen. Blir det fullt, blir det liksom fullt. Och det vill jag inte ska hända mina gäster så att ni inte kommer in. Hehe och ja, jag har jävligt höga förväntningar på deltagarlistan. Man har ju gjort det här ett tag nu ;)

Nej, nu ska jag jobba vidare. Ikväll blir det myskväll! Hade inte bangat på Michael Mind på NYPE ikväll men jag har en alldeles för hektisk helg för att orka gå ut mitt i veckan också.

Vi hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0