Mys

Idag är en sådan dag jag bara njuter. Jag går runt i uggs och stor kofta på jobbet. Jag har inga planer överhuvudtaget för resten av dagen och ska därför åka och köpa mig en stooor god sallad när jag slutar, åka hem och krypa ner i mjukiskläderna och duntofflorna framför Sex and the city och bara myyysa!

Sedan från och med imorgon är det 5 riktigt hektiska dagar jag har framför mig. Därför ska det bli riktigt mysigt och skönt med en slappareftermiddag och kväll. Ikväll sen ska jag sova supertidigt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad jobbar du med? :)

2010-01-13 @ 15:59:20
Postat av: s

jag svarade på ditt meddelande i min blogg, om du vill läsa. Och inga sura miner nu hoppas jag :) ni är tjejer av samma party gener som oss så ni fattar nog ;)

2010-01-13 @ 16:10:04
URL: http://stephanieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0