Morgontrött? Morgonpigg?

Hej på er!

Hoppade bokstavligt talat upp ur sängen imorse. Värt att tillägga är att jag kan vara den mest morgontrötta tjej som vandrar på denna jord. (Jag väljer att skriva tjej då ambitiösa tjejer generellt sett inte kan jämföras med übertrötta killar..) Men men, jag tackar och tar emot.

Jobbar inte allt för länge idag. Lite senare ikväll ska jag äta tapas med min bästa vän Ebba. Det kommer sitta himla fint med lite kvalitétstid med henne. Nu hoppas jag att täbyborna efter löning och allt är mer än sugna på att shoppa, för jag är mer än sugen på att supersälja!


Bild från igår. Hukningen beror på att jag försöker passa in i ramen för självutlösaren. Se så fint det gick!


Kommentarer
Postat av: Sissel

Såg på dina resebilder att du hade en jättefin rosa bikini, var har du köpt den? :)

2010-01-27 @ 16:22:58
Postat av: Emma

Hej jag har en fråga, som jag verkligen hoppas att du kan svara på.

jag undrar hur man tränar rumpan, för att ge den ett lyft och få den fast? Går mycket i trappor varje dag men känns som att det är mer träning för benen.

2010-01-28 @ 00:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0