måndag

Nyligen hemkommen från en lunch med världens bästa pappa. Kan inte få nog av att dela med mig hur mycket jag beundrar honom och hur jäkla bäst han är. Nu väntar ett par timmars jobb med vår kommande bok som snart ska publiceras. Lite bearbetning av texterna; en text till kvar att skriva samt så ska en redaktör gå igenom lite saker. Sen så!

Därefter väntar en ridlektion. Har inte ridit på hela julen så det ska bli riktigt skoj att komma igång igen. Sedan får jag skynda mig hem igen innan det bär av mot Ett litet hak för ett planeringsmöte med Michaela och Viktoria. Tjejer, skriv upp nu på fredag i era kalendrar. 60 förinbjudna herrar på herrmiddag. Sedan slussas de alla vidare till Magentas övervåning där jag tillsammans med V&M ska bjuda in våra tjejer för en galen drinkbjudning. Endast inbjudna gäster får infinna sig på övervåningen under denna bjudning. Kommer bli galet!

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0