Listan stänger om 2 timmar!!!

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger: listan stänger klockan 18 idag och ni som hör av er efter det kommer inte skrivas upp på listan. Det är främst tjejer vi skriver upp och ni måste vara födda 1990 och upp.

Nu ska jag hur som helst hoppa in i duschen och därefter väntar det som jag bävar för inför varje utgång. Nämligen outfiten. Tjejerna är på mig att vi måste sticka ut med klädseln så jag måste komma på något utöver det vanliga, men som ändå funkar inne på White sen ;)

Vi kommer starta 12 tjejer med vin och tilltugg innan vi drar oss in mot Magenta för the big event. Listorna är heelt sick (människor jag inte har hört av på år och dagar har hört av sig för att de vill komma) och vi har mycket höga förväntningar på kvällen. Vill ni se om vi lyckas, vara på första parkett om vi misslyckas eller hur som helst uppleva en kväll utöver det vanliga OSAr ni till [email protected] och du gör det nu.


Kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-01-15 @ 16:05:22
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Natti

snygg blogg :)!



www.starcevic.blogg.se

2010-01-15 @ 17:20:46
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0