För er som..

... inte tänkt sitta inne ikväll kan jag starkt rekommendera NYPE på Lästmakargatan 8. Det är utan tvekan en av Stockholms bästa och coolaste lokaler som man måste ha sett med egna ögon. Det är mina killkompisar som jobbar där och känner jag dem rätt kommer festandet nå nya höjder där ikväll.

Michael Mind - känd från de grymma låtarna Baker street och Blinded by the light är nämligen ditflugen från Tyskland och lär få golvet att gunga - bokstavligen. Warm up DJs är Samvice och Alex Rosta.

Hade jag inte jobbat imorgon hade jag utan tvekan gått dit. För er andra lyckliga jävlar som inte ska det krävs det bara att ni går dit och så är er kväll garanterat gjord. Glöm inte att berätta för mig hur det var sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0