Hårtips!

I samband med visningarna jag gick fick jag säkert ett par flaskor med hårspray i mitt hår. Håret tuperades, våfflades och lockades för att få det rikriga svallet inför visningarna. Bobby gjorde ett suveränt jobb, men jobbet jag fick ägna mig åt efteråt för att få ut allt var minst sagt tidskrävande. Men tack vare en ny shampoo- och balsamfavorit blev det lent och fint - men med volym efter en dusch.


Supersprayat och fixat hår vs nytvättat.

Jag använder mig av just Glow. Shampoot för full volume och balsam för normal hair. Det finns även för dry and damaged hair och dylikt. Defintivit en ny favorit för håret som jag starkt rekommenderar.


Kommentarer
Postat av: Anna

Använder också det. Riktigt bra faktiskt, och luktar sjukt gott!

2010-01-25 @ 16:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0