fredag fredag fredag

Hej på er!

Kom precis hem från ett möte med Michaela och Viktoria angående fredagens event. Och vet ni? Detta lär nog bli århundradets bästa fredag. Imorgon ska vi plåtas för eventet och sedan ska jag berätta vad som gäller. Det kommer att bli grymt grymt grymt! Jävligt uppstyrt och vi lär vara ett grymt bra team. 

Ridningen tidigare idag gick också riktigt, riktigt bra. Jag red Betty - en stooor ponny som är stark som tusan så träningsvärken imorgon är ett faktum. But I like it. Blir alltid så glad när jag ridit :)

Det här satte jag på mig i all hast ikväll.


Jag hoppade med andra ord ur ett par ridbyxor för att hoppa i ett par andra. Skämt åsido, dessa är från Zara.

 
Hann varken sminka mig eller fixa håret efter duschen. Och ändå blev jag 20 minuter sen :(

Kommentarer
Postat av: nosse

Du ärrr sjukt blek! bumbs in i solariet med dig

2010-01-12 @ 12:58:25
Postat av: Mandy

Hellre blek och rynkfri än åldras i förtid :) Men i smaband med flytten till Italien om 1,5 månad blir jag nog rätt brun igen.. =)

2010-01-12 @ 13:33:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hon är inte alls sjukt blek? :S helt normal, och snarare brun med tanke på att det är vinter! Då ska du se min hud nosse...

2010-01-12 @ 14:51:49
Postat av: helen asiat

Berätta hur du får din bootylicious rumpa, du dansar väl? Isf vilken sorts dans? =)

2010-01-13 @ 19:51:55
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: Anonym

ridbyxor är hett! fin tröja också! :)

2010-01-14 @ 00:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0