Dags för jobb

Godmorgon!

Jag hade en väldigt lugn (ehm tråkig?) kväll igår här ensam hemma. Efter fredagens bravader sa min kropp stopp med x antal utropstecken efter, vilket innebar en hemmakväll i min ensamhet. Mina föräldrar var nämligen bortbjudna och jag ville passa på att få lite quality time med mig själv. Sådant behövs faktiskt, hur tråkigt det än må vara. Så det blev sex and the city, onyttigheter och tidig nattssömn.

Dock måste jag erkänna att efter att ha kollat igenom bilderna lite snabbt från stureplan.se insåg jag att det förmodligen skulle ha blivit jävligt bra om jag gick ut. Dvs var det kanhända rätt spännande människor ute igår.. ;) Attans bananer..

Aja, dags för jobb fram till två. En kortis idag med andra ord. Därefter får jag se vad som händer.. är ju ledig imorgon :)



Kommentarer
Postat av: calle

gillar den där stilen skarpt! passar dig :)

2010-01-24 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0