Dags för fitting och 4 timmars rep!

Idag kommer jag vara borta hela dagen på fitting och 4 timmars rep. Det ska minst sagt bli intressant att se vad jag ska ha på mig och hur många ombyten jag kommer ha. Shit vad nervöst det kommer bli sen imorgon. Men hur som helst ska det bli riktigt roligt och det ska framför allt bli riktigt roligt att träffa min babe Alexandra som kommer hem från London över helgen bara för att gå de här visningarna.

Jag längtar dock redan till kvällen då jag bara ska vara hemma, vila och se till att vara riktigt fräsch & snygg imorgon. Första visningen börjar nämligen redan klockan 12 imorgon på dagen och sedan håller vi igång hela dagen och så är det Sportgalan på kvällen kl 20 då jag ska gå den stora modevisningen också, iih!


Bild från en visning på Laroy!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Lycka till! :)

2010-01-16 @ 12:56:12
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0