Dags att OSA för lista NU!

Det verkar som om jag varit oklar med att vi bjuder tjejer till morgondagens bjudning. Jag har nämligen haft en massa killar som osat till min bloggmail. Ett par undantag kan alltid göras, men är du kille och vill komma så rekommenderar jag dig att söka på Victoria's secret - tema på Magenta 15:e Jan på facebook och läsa vad som står där för att sedan gå in på Fullspäckad Magenta helg (dessa särskrivningar.. hrmf) där du har en länk som du kan OSA på. För självklart vill jag ha mina bloggläsare där.

Ni tjejer då, födda från 1990 och upp är välkomna att OSA till [email protected] Listan gäller till 00.00 men för att garanterat komma in och få en cosmopolitan (drinken, inte tidningen ;P) rekommenderar jag alla att komma strax efter 23. Det är då vi sätter igång med dunder och brak!

Och glöm för guds skull inte att om det är någon gång det är okej (läs: jävligt bra) att gå ut i underklädesliknande partykläder är det imorgon!!! Så sätt på dig just dina secrets och tillbringa kvällen tillsammans med mig, en massa änglar i korsetter och heta killar i kostym.

Psst! Det är på övervåningen vi håller till. Vid DJ-båset är inga mindre än nattklubbscheferna Jesper & Micke!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0