Dagens träningstips: rumpa!



Det är nog få kroppsdelar som folk vill ha snygga som vår kära rumpa. Alla har vi olika smaker för hur den snyggaste rumpan ska se ut, men att ha den vältränad är nog något som gäller för gemene man.

Enligt mig finns det en träningsmetod som tillsammans med ridning ger den snyggaste rumpan. Nämligen: gå/spring upp för trappor och uppförsbackar. Gör du detta bidrar det till en mer plutig rumpa och den hängande försvinner rätt snabbt.

Så, skippa hissen och sucken framför varje uppförsbacke och se istället möjligheten till att forma en riktigt vacker bakdel istället. Jag ska få min dagliga dos av detta redan nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan du få så snygg mage & rygg? gör du bara sit-ups & rygglyft? :O

2010-01-08 @ 15:58:22
Postat av: Mandy

Du får tönka på att jag dansat 5 gånger i veckan i många, många år. Det sätter sina spår :)..

2010-01-08 @ 19:25:24
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0