Blandade pics!

Äsch, istället för att hålla på och dela upp bilderna så lägger jag upp majoriteten av bilderna jag fört över till datorn nu på en gång. Jag har nämligen något tråkigt att berätta om den här bloggen så jag vill få upp alla bilder innan jag avslöjar vad det gäller. Förmodligen förstår många av er redan nu. Nåja, här kommer picksen. Allt från backstage, mellan visningarna och efterfesten både på själva galan och Café Opera.


Jag och världens gulligaste lilla modell


Mycket dötid.. Men det gör inget när alla var så störtsköna.


Här får vi håret fixat. Varje frisör har hand om varsin grej på våra hår. Tupera, locka och våffla..


Trötta modeller passar på att vila mellan visningarna


Trött tjej


Posing innan en visning, backstage


Det var riktigt varmt med dessa kläder på sig inomhus..


Obligatorisk pose..


Bild lånad från Bobbys blogg innan vi skulle in. Här är jag med modellen Nicho samt några bloggerskor som var med på en av våra visningar.


Backstage


Precis efter visningen när vi bytt om


Mina tjejer var där!


Bobby som fixade mitt hår och modellen Louis


<3


Bild från Filippas kamera


Efterfesten höll till på Café Opera. Här är Louis och hjärnan bakom visningarna och galan - Sixten.


Körde på trots att vi skulle upp och se snygga ut morgonen därpå.. Ambitiöst! ;)


När vi kom var det väldigt lugnt och rätt lite folk, men vi festade som aldrig förr så jag lovar er att inte en enda på Cafét stod still efter ett tag. Superlyckat! Allt blir verkligen vad an gör det till.

Café Opera
Bilder från Cafét!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bara du inte slutar blogga!!!! Du är en sån ispirationskälla, glöm inte det! Strunta i alla idioter, snälla? kramar

2010-01-18 @ 23:47:51
Postat av: Anonym

Du brukar prata om dina fina pigment osv, men du ser lite blek ut nu :O ..



dags för frågestund!!!!!!

2010-01-19 @ 04:53:35
Postat av: Lisa

Sluta inte med bloggen! jättebra blogg!

2010-01-19 @ 14:09:46
Postat av: Mandy

Ja, jag har ju slutat att sola så självklart blir det en skillnad då ni är vana att se mig superbrun jämt. Men såfort jag solar blir jag väldigt brun och det är väl vad "bra" pigment handlar om.. =)

2010-01-19 @ 14:16:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare

Jag har en fråga, tycker alltid att du har supersnygga partyklänningar och festkläder, de ser inte ut som alla andras. Nu är det så att jag fyller 18 snart, och vill hitta en smashing klänning! Jag undrar bara om du har något tips om vart jag kan hitta häftiga klänningar som inte alla har, alltså då inte från de störtsta kedjorna. Kram

2010-01-19 @ 14:25:40
Postat av: Anonym

Gör som Dollyblond!

Bli medlem och få gratis presenkort genom att samla poäng, super enkelt!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=229790

2010-01-19 @ 17:59:45
Postat av: Jenny

Verkar ha varit väldigt kul :)

2010-01-21 @ 20:01:27
URL: http://jennyringdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0