Blaha blaha

Hej!

Ledsen för dålig uppdatering. Det ni har missat i mitt liv är högst irrelevant och bidrar tillika till ett utomordentligt tillfälle för användning av det gamla uttjatade uttrycket Intresseklubben antecknar. Inatt var jag dock betydligt piggare än jag känt mig idag. 02:35, efter diverse gulliga sms, fick jag i min feberyra och sömnlöshet för mig att jag skulle träna igenom kroppen. Och får jag för mig något gör jag alltid handling av tanke. Idag sitter jag alltså i sedvanlig ordning här med träningsvärk, värt!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Correction, jag ska göra några av mina enastående hemmaövningar som jag nu tacksamt är medveten om att ni, mina trogna bundsförvanter, uppskattar och till och med använder er av, för att därefter hoppa in i duschen. Omvänd ordning hade ju varit lite onödigt. Hur som. Att ni använder er av mina övningar - Det gör ni rätt i. I alla fall om målet är att bli lite tightare, lite bättre. ;)

Ikväll vankas utgång med några av mina andra trogna bundsförvanter. Mitt mål är att suga ut allt som finns i Stockholms nattliv innan jag åker. Och ni vet lika bra som jag att jag är på mycket god väg. Feels good!

Idag har jag hur mycket tid som helst på mig då jag avbokat precis allt jag skulle ha gjort idag. Allt för att bli av med den helvetes förkylning som hotar existensen av mina lungor vid varje hostattack. I alla fall är det så det känns. Därav ska jag hur som helst försöka lägga upp lite bilder på mitt söta anlete innan jag går ut. Jag vet ju att det är bilder, bilder och åter bilder ni vill ha. Helst från alla möjliga vinklar. Synd att jag bara kan ge er från en.

Nåväl. Hörs vi inte igen, har jag misslyckats brutalt. Då kan vi även dra slutsatsen att tidsoptimism i min värld inte bara är ett faktum utan en bestående sjukdom.

Kommentarer
Postat av: Emelie

.. på mycket god väg! Love it! :) See u tonight!

2010-01-29 @ 18:04:46
URL: http://lifestylebyemelie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0