Bilder från visningarna

Jag kan inte säga det tillräckligt många gånger. Fantastiskt bra uppstyrda visningar, världens skönaste modellgäng och adrenalinkicken man alltid får efter en visning kan inte liknas med något annat. Lycka är vad jag har att säga efter de här dagarna. Mellan visningarna har vi spelat sanning&konsekvens och legat sked. Eller ja, förslaget på det sistnämnda dök i alla fall upp.

Så himla roligt att ha lärt känna dessa killar som det lär bli en hel del partykvällar med framöver. Att två av dem modellar en massa i Milano och därmed bott där en hel del känns väldigt lägligt just nu.. :) På killfronten har jag för övrigt hittat hem igen. Förstår inte riktigt vad jag hållit på med den senaste tiden, men nu är jag som sagt hemma igen ;) Finns absolut ingenting i denna värld som slår vackra modeller med deras starka drag i ansiktet, så som käkben och dylikt och den alltid så farligt fängslande blicken. Jag känner att jag är mer redo för Milano än någonsin nu, iih!







































































<3

Jag har en massa bilder från backstage, mellan visningarna och efterfesten.
Jag slänger upp något av det innan jag ska sova, börjar bli väldigt trött nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0