Vill. Bara. Bli. Frisk.

Fuck fuck fuckelifuck.. Jag har vaknat upp ännu sämre idag. Halsen är helt igensvullen och jag kan överhuvudtaget inte svälja. Inatt har jag fått gå upp två gånger för att ta smärtstillande. Men jag har bara mig själv att skylla. Jag låg visserligen hemma i nästan en hel vecka varje dag när jag fick den här infektionen. Men sen blev det en del party vilket var jävligt dumt.. För nu ligger jag här minst lika sjuk igen som jag var innan jag började äta penicillinet. KUL !

Med andra ord är det jag och Sex and the city för fulla muggar idag igen. Och ridningen missar jag återigen. Jag orkar inte ens bli besviken för det igen. Nu vill jag bara bli frisk tills jag ska åka. 2 veckor och 6 dagar kvar..

Vi hörs om en stund igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0