Min blogg har varit bloggvärldens tråkigaste denna vecka.

Min blogg är just nu den tråkigaste blogg jag varit inne på, på mycket länge. Men imorgon är det ny vecka och nya tag. Då blir det regelbundet skrivna inlägg, bilder varje dag och lite effort put on this. Jag får så dåligt samvete när jag ser att varenda en av er fortsätter att gå in här dagligen i hopp om att jag ska underhålla er så som jag brukar. Men så har ni bara torra, bildlösa och fantasilösa inlägg som väntar er. Det är slut med det nu mina vänner. Det lovar jag från djupet av mitt hjärta.



Psst! idag är det exakt 4 veckor kvar tills jag temporärt bor i Italien, Milano. Längtar vi, eller längtar vi!?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur ska det gå med V när du åker till Milano?

2010-02-08 @ 13:35:24
Postat av: Anonym

Du ser verkligen ut som en blond stinalee på den där bilden.

2010-02-08 @ 19:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0